Chrzty odbywają się w 2 i 4 niedziele miesiąca o godz. 15.00.
Jakie dokumenty dostarczyć i jakie warunki należy spełnić?
Na co najmniej miesiąc przed planowanym chrztem należy do kancelarii parafialnej dostarczyć dokumenty:
- akt urodzenia dziecka z Urzędu Stanu Cywilnego;
- personalia rodziców dziecka (imiona, nazwiska, daty i miejsce urodzenia, adresy zamieszkania);
- dane o rodzicach chrzestnych (imię i nazwisko, daty i miejsce urodzenia, adres zamieszkania);
- zaświadczenia od chrzestnych (z parafii miejsca zamieszkania) stwierdzające, że mogą być dopuszczeni do tej funkcji;
- zgoda z parafii na chrzest (od osób, które mieszkają poza parafią).
Obowiązkowo należy także:
- uczestniczyć w konferencji przed chrztem (w każdy czwartek (oprócz świąt) godz. 18.30, sala 9);
- przystąpić do sakramentu pokuty;
- złożyć podpisy w księdze chrztu (w niedzielę chrztu na 20 min. przed chrztem)